Każdy samochód zakupiony w Auto Global posiada fabryczną gwarancję udzieloną przez producenta pojazdu.
Zakupiony pojazd mogą Państwo serwisować w dowolnej, autoryzowanej stacji obsługi ASO na terenie całego kraju oraz Unii Europejskiej.
Każdy nowy samochód kupiony w dowolnym państwie Unii Europejskiej posiada co najmniej 2-letnią eurogwarancję w formie elektronicznej lub dokument obowiązujący we wszystkich państwach Wspólnoty, w tym również w Polsce.
Naprawy w ramach gwarancji dokonuje się w serwisie należącym do sieci dystrybucji danej marki na terenie Wspólnoty.
Gwarancja producenta odpowiada warunkom gwarancyjnym obowiązującym w kraju, do którego wcześniej przewidziano sprzedaż i eksploatację danego samochodu, jednak w obecnych czasach warunki gwarancji w poszczególnych krajach Unii są bardzo mocno zunifikowane i nie stanowią bariery dla wymiany handlowej.
Warunki gwarancji każdy producent ustala indywidualnie.
(…) konsument może oddać pojazd do dowolnego autoryzowanego warsztatu w ramach sieci dostawcy w dowolnym miejscu w UE*
dealer autoryzowany ma obowiązek naprawiać wszystkie pojazdy danej marki, honorować gwarancję, przeprowadzać bezpłatną obsługę gwarancyjną oraz wykonywać prace związane z usuwaniem wad fabrycznych, bez względu na miejsce zakupu samochodu.*
* Broszura wyjaśniająca do Rozporządzenia 1400/2002 opracowana przez Komisję Europejską z dn. 31.07.2002